Минуло 10 днів тестового режиму функціонування Електронної системи обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах (еАкциз).
Які ж перші враження виробників, експортерів, оптових та роздрібних продавців від функціонування системи?
“Вже ТРИ дні неможливо авторизуватися”
“Реєструємо одне, а керівник з іншого”
“Реєструємо одне підприємство, а в кабінеті відображається зовсім інше”
“Інформація про видані ліценції не коректна”
“Місця зберігання продукції не наші”
“Інформація про обладнання не вірна”
“Автоматична взаємодія система-система не працює”.
“І це ще не всі скарги на роботу Електронної системи еАкциз.”, – стверджує народний депутат Ніна Южаніна.
Про інший функціонал щодо генерації унікального ідентифікатора електронної акцизної марки, його графічного елементу у вигляді дата-матрікс коду, а також можливість його зазначення у фіскальних чеках зараз навіть не йде мова.
Саме початком роботи цієї системи Мінфін так наполегливо обґрунтовував необхідність використання нової форми фіскальних чеків з 1 березня 2025 року.
“А бізнес продовжує працювати під загрозою значних штрафів або анулювання діючих ліцензій, бо Державний реєстр РРО станом на сьогодні досі не оновлений“, – пише нардеп.