До якого органу ДПС необхідно звернутися платнику у разі незгоди з показниками нарахованих сум податків

До якого органу ДПС необхідно звернутися платнику у разі незгоди з показниками нарахованих, сплачених, повернутих сум податків, зборів та єдиного внеску, а також надміру сплачених коштів та сум податкового боргу/заборгованості з єдиного внеску, відображеними в меню «Стан розрахунків з бюджетом» Електронного кабінету?

Через меню «Заяви, запити для отримання інформації» в Електронному кабінеті платник податків може подати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом та сплати єдиного внеску за даними органів ДПС з підписом посадової особи ДПС (форма F/J13002).

Якщо запит стосується кількох років його потрібно подавати окремо за кожен рік, але не більше ніж за останні 5 років, відлік яких починається з року прийняття запиту.

Відповідь на такі запити платник отримує не пізніше 2 робочих днів після прийняття запиту.

У разі встановлення платником невідповідностей між показниками стану розрахунків з бюджетом і фондами за даними платника та даними податкового органу він може звернутися до органу ДПС за основним місцем обліку з письмовим зверненням.

Звернення розглядаються у терміни, визначені чинним законодавством, зокрема, Законом України «Про звернення громадян»:

– до одного місяця, якщо потрібне додаткове вивчення;

– до 15 днів, якщо питання можна вирішити одразу.

*Контакт-центр Державної податкової служби України надає консультації платникам податків, роз’яснення з питань податкового законодавства та допомогу у вирішенні питань, пов’язаних із податками. Загальна кількість звернень, що надійшла у минулому році сягнула цифри 1 062 448.

Як звернутися? Гаряча лінія: 0 800 501 007 (дзвінки безкоштовні). Електронна пошта: [email protected]. Особистий кабінет: Через електронний кабінет платника податків.

Режим роботи: Понеділок–п’ятниця, з 08:00 до 18:00.