Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», установчі документи – це статути, положення, модельні статути, меморандуми тощо. Інформація про вид установчого документа та його копія обов’язково вносяться до Єдиного державного реєстру (п. 16 ч. 2 ст. 9 Закону).
Хто має доступ до інформації?
Дані з Єдиного державного реєстру відкриті та загальнодоступні, за винятком паспортних даних і реєстраційних номерів облікових карток платників податків. Порядок отримання відомостей регулюється спеціальними нормами (ч. 1 ст. 11 Закону).
Для отримання копій документів із реєстраційної справи необхідно звернутися до:
Суб’єкта державної реєстрації, який зберігає реєстраційну справу в паперовій формі (за місцезнаходженням юридичної особи).
Державного реєстратора, адміністратора ЦНАПу або нотаріуса – для витягу з реєстру, що містить скан-копії установчих документів, якщо вони є в електронній формі.
Документи надаються у вигляді копій з підписом і печаткою надавача.
Оригінали документів видаються лише за рішенням суду.
Вартість послуги:
150 грн – за витяг у паперовій формі.
210 грн – за кожен документ із реєстраційної справи.
Державні органи отримують дані безоплатно для виконання їхніх повноважень виключно через портал електронних сервісів.
Додатково зазначаємо, що на отримання відомостей та документів з Єдиного державного реєстру НЕ поширюється Закон України «Про доступ до публічної інформації», оскільки для їх отримання законодавством визначено спеціальну процедуру.