Нацбанк зобов’язав надавачів фінансових послуг та надавачів фінансових платіжних послуг забезпечити фізичну та інформаційну доступність щонайменше 50 % своїх відокремлених підрозділів у кожному регіоні здійснення діяльності для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до 31 березня 2025 року.
Зазначені установи зобов’язані забезпечувати клієнтів актуальною та достовірною інформацією про інклюзивні відокремлені підрозділи шляхом розміщення інформації про місцезнаходження таких приміщень, контактні номери телефонів та графік роботи на головній сторінці офіційного вебсайту та його мобільній версії, в програмних застосунках (мобільних додатках, платіжних застосунках), платіжних пристроях, через служби клієнтської підтримки, в загальнодоступних місцях приміщення (на табло, екранах).
Також Національний банк затвердив низку змін до нормативно-правових актів з регулювання та нагляду за діяльністю на ринку небанківських фінансових послуг, зокрема:
- передбачено можливість надання об’єктом безвиїзного нагляду обґрунтованого клопотання щодо продовження встановленого у вимозі НБУ строку подання документів, але не більше ніж на 30 робочих днів;
- встановлено ознаку небездоганної ділової репутації щодо ключових осіб / керівника / власників істотної участі установи в разі здійснення цією установою безліцензійної діяльності на ринку небанківських фінансових послуг і платіжному ринку;
- удосконалено процедуру погодження на посаду керівника надавача фінансових послуг.
Зазначені зміни затверджено постановою Правління НБУ від 18.10.2024 р. № 127, яка набирає чинності з 23 жовтня 2024 року, крім пункту 3 постанови, який набирає чинності з 1 січня 2025 року.