Триває робоча група щодо законопроєкту про боротьбу з лудоманією № 9256-д. Про це повідомила народний депутат Ніна Южаніна.
Так от, при підготовці до другого читання до проєкту повернули більшість норм про рекламу і спонсорство, які повинні були заборонити.
Рекламу азартних планується дозволити:
♦ на телебаченні і радіо з 23 години до 6 години;
♦ у спеціалізованих виданнях, присвячених азартним іграм та/або спорту;
♦ безпосередньо у приміщеннях гральних закладів;
♦ на вебсайтах організаторів азартних ігор або в їх мобільних додатках;
♦ в онлайн-медіа (це всі медіаресурси, в тому числі новинні), призначених для осіб, які досягли 21-річного віку.
Нардеп переконана, що вікове обмеження чисто номінальне, адже проконтролювати, чи досягла особа 21 року, нереально, як це відбувається зараз при реалізації через інтернет-магазини алкогольних напоїв і тютюнових виробів.
Спонсорство азартних ігор також планується дозволити, крім використання засобів зовнішньої реклами (на фасадах будівель чи споруд) та розміщення інформації про таке спонсорство у метро і на інших видах громадського транспорту.
“Також у відповідь на моє зауваження обіцяють доопрацювати норму, що заборонятиме розміщення інформації про спонсорство (читайте – заклику до гри) на внутрішній площі приміщень, наприклад, ТРЦ, адже організатори обов’язково візьмуть цю лазівку «в роботу».
Наразі обговорюються пропоновані зміни з представники цього бізнесу , які схвально відгукуються про запропоновану редакцію, говорячи, що в ній «реклама збалансована максимально».”, – пише нардеп.