Змінили персональні дані? Терміново повідомте Пенсійний фонд!

Виплата пенсійних коштів здійснюється на підставі дійсних документів, що посвідчують особу. Тож, нагадуємо, що громадяни, у яких відбулись зміни персональних даних, зобов’язані сповістити про це Пенсійний фонд упродовж 10 днів з моменту виникнення цих змін.

Зокрема, необхідно повідомити Фонд про зміни у наступних випадках:

♦ отримали ID-картку замість паспорта старого зразка;

♦ отримали новий паспорт у разі втрати старого;

♦ змінили прізвище, ім’я, по батькові;

♦ отримали новий реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);

♦ змінили місце постійної реєстрації;

♦ працевлаштувалися або звільнились з роботи;

♦ зареєструвались чи знялись з обліку як фізична особа-підприємець (ФОП).

Актуалізувати особисті дані можна наступним чином:

► особисто звернутись до найближчого сервісного центру Пенсійного фонду

або

►дистанційно подати відповідну заяву через вебпортал Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/.