Що робити, якщо втрачено «пенсійну» банківську картку?

При втраті банківської карти, найперше, що необхідно зробити – заблокувати її. Для цього потрібно зателефонувати на “гарячу лінію” банку, в якому обслуговується отримувач пенсії, і повідомити про втрату. Задля збереження коштів співробітники банку заблокують карту.

Заблокувати карту людина може також використовуючи мобільний банкінг, інтернет-банк або безпосередньо у відділенні банку.

Для випуску нової банківської картки для отримання пенсії необхідно замовити нову картку, звернувшись до найближчого відділення вашого банку.

Як правило, нова банківська карта “прив’язується” до поточного банківського рахунку пенсіонера, і в такому разі повідомляти орган Пенсійного фонду про втрату картки не потрібно.

Якщо ж пенсіонер змінює рахунок у банку (змінює банк), то необхідно повідомити про це орган Пенсійного фонду України. Для цього до будь-якого зручного сервісного центру Фонду або через вебпортал електронних послуг Фонду (https://portal.pfu.gov.ua/) слід подати відповідну заяву зі зміненими реквізитами.