Заява про застосування спрощеної системи оподаткування подається за вибором платника податків, зокрема, засобами електронного зв’язку в електронній формі.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Для подання Заяви про застосування спрощеної системи оподаткування підприємцю потрібно:
♦ в меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету обирати рік та місяць, в якому створюється Заява, та з переліку електронних форм обрати Заяву за формою F0102003;
♦ у формі Заяви необхідно заповнити відповідні поля електронного документу, підписати та надіслати, при цьому реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично;
♦ у разі переходу на єдиний податок (перша-третя група) додатково до Заяви подається розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему. Для цього у вкладці «Додатки» обирати опцію «Додати» Розрахунок за формою F0102103 та заповнити обов’язкові поля.
У разі наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважається дата та час, зафіксовані у першій квитанції.
Вкладка «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» надає доступ до квитанції № 2 щодо приймання та обробки Заяви, надісланої користувачу Електронного кабінету.