Скарга на рішення комісії регіонального рівня подається платником ПДВ протягом 10 робочих днів, що настають за днем прийняття такого рішення.
Рішення комісії центрального рівня не підлягає адміністративному оскарженню та може бути оскаржено в судовому порядку.
Скарга повинна містити дані про:
– найменування або прізвище, ім’я та по батькові платника податку, який подає скаргу;
– індивідуальний податковий номер платника податку;
– податковий номер або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта);
– номер та дату оскаржуваного рішення комісії регіонального рівня;
– інформацію про причини незгоди платника податку з рішенням комісії регіонального рівня;
– відомості про оскарження рішення комісії регіонального рівня в судовому порядку;
– вимоги платника податку, який подає скаргу.
У разі подання скарги на рішення комісії регіонального рівня платник податку має право додати до скарги, зокрема, про неврахування таблиці даних платника ПДВ – пояснення та копії документів, які підтверджують інформацію, зазначену у таблиці даних платника ПДВ.