Пенсійний фонд України реалізував на вебпорталі електронних послуг нову можливість для отримувачів страхових виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві чи професійним захворюванням – подання заяви на зміну виплатних реквізитів.
Алгоритм дій для подання заяви онлайн такий:
1. Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі “Комунікації з ПФУ“ оберіть опцію “Заява на страхову виплату“.
3. Ознайомтесь з інформацією у спливаючому вікні та натисніть кнопку “Продовжити”.
4. З переліку заяв, що з’являться на екрані, оберіть опцію “Заява на зміну виплатних реквізитів для отримання страхової виплати”.
5. У заяві заповніть усі обов’язкові поля (позначені зірочкою – *), зазначте реквізити виплати страхової виплати, за потреби додайте скан-копії документів.
6. Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних і натисніть кнопку “Сформувати заяву”.
7. Перевірте дані сформованої заяви, підпишіть її КЕП та надішліть до Пенсійного фонду України.
Важливо!
З результатами розгляду заяви можна ознайомитись у розділі “Мої звернення” (на панелі зліва).