У випадку зміни банківських реквізитів або банку пенсіонеру необхідно надати відповідну інформацію органу Пенсійного фонду України, щоб забезпечити своєчасне отримання пенсійних виплат.
Важливо пам’ятати про вимоги до банківського рахунку для зарахування пенсії.
Подати заяву на зміну виплатних реквізитів можна онлайн — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Для цього авторизуйтеся на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Відеоінструкція — за посиланням.
У розділі «Щодо пенсійного забезпечення» натисніть на пункт «Внесення змін до пенсійної справи», оберіть «Заява на зміну виплатних реквізитів (у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання)».
Заповніть необхідні атрибути заяви та завантажте заздалегідь відскановані документи:
- паспорт заявника;
- ідентифікаційний номер;
- реквізити банківського рахунку.
При завантаженні сканованих копій документів враховуйте вимоги до їх виготовлення:
– розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
– формат файлу: JPG, JPEG, PDF;
– документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
– скан-копії виготовляються з оригіналів документів;
– скан-копія повинна бути кольорова, чітка та читабельна;
– назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.
Перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть її за допомогою КЕП та натисніть «Відправити до ПФУ».
Стан опрацювання заяви на зміну виплатних реквізитів можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».
Заощаджуйте свій час та користуйтеся електронними сервісами Пенсійного фонду України не виходячи з дому!