Продаж товарів через “NovaPay” післяплатою: РРО

Чи повинен ФОП застосовувати РРО при продажу товарів через платіжну систему "NovaPay" післяплатою? Між ФОП та "NovaPay" укладено договір на переказ коштів на поточний рахунок ФОПа

Фізичні особи – підприємці платники єдиного податку другої – четвертої груп при продажу товарів через мережу Інтернет у разі відправлення таких товарів поштою за умови післяплати із використанням платіжної системи «NovaPay» можуть не застосовувати РРО і це не буде порушенням законодавства. Оскільки покупцеві фіскальний касовий чек видає ТОВ «НоваПей», а не підприємець. ФОП лише за заявкою покупця надсилає через Нову Пошту товар, а покупець, отримуючи його на складі відділення, оплачує його вартість готівкою або платіжними банківськими картками.

Тому що, ТОВ «НоваПей» входить в ГК «Нова Пошта» і надає фінансові послуги під брендом NovaPay (раніше Forpost). ТОВ «НоваПей» є платіжною організацією міжнародної платіжної системи «NovaPay», в рамках якої здійснюються перекази коштів. ТОВ «НоваПей» є фінансовою установою відповідно до Свідоцтва про реєстрацію фінансової установи серії ФК №378 від 08.01.2013 року та має право надавати фінансові послуги, зокрема, здійснювати переказ коштів, на підставі Ліцензії на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунків за №11/1, що видана Національним банком України 17.10.2014 р.

За умови отримання післяплати через «NovaPay» не застосовують РРО також і ті ФОП, які здійснюють реалізацію: технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту; лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у сфері охорони здоров’я; ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

У разі отримання оплати готівкою або приймання платіжних карток через POS-термінал або інтернет-еквайринг всі ФОП 2, 3 та 4 групи повинні застосовувати РРО при продажу будь-яких товарів.